הארגון היהודי הפרוגרסיבי בבריטניה לח"כ סמוטריץ': "חזור למטוס"

    אליהו גרין 1 Comment on הארגון היהודי הפרוגרסיבי בבריטניה לח"כ סמוטריץ': "חזור למטוס"

    בארגון היהודי השמאלני שמתיימר לייצג את יהודי בריטניה הגיבו בפרובוקטיביות לבואו של סמוטריץ': "אנו דוחים את דעותיו. חזור למטוס בצלאל. אתה לא רצוי כאן" | סמוטריץ' הגיב: "התקבלתי בחיבוק ואהבה, יש פה עניינים פוליטיים פנימיים – ארגונים ותיקים שעברו השתלטות שמאל פרוגרסיבי"

    בצלאל סמוטריץ' צילום: פלאש 90
    21:30
    05.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on גבורה יהודית בשואה: "העונש על צום כיפור: שבועות של כאבי תופת"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ארגון חילוני שמאלני המתיימר לייצג את יהודי בריטניה ומכנה את עצמו "ארגון הגג של יהודי בריטניה" קרא ליו"ר הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ' המבקר בימים אלו בבריטניה במסגרת מסע בין קהילות יהודיות בתפוצות – שלא להגיע למדינה בשל "דעותיו מעוררות השנאה".

    "אנו דוחים את דעותיו ואת האידיאולוגיה אשר מעוררת שנאה של בצלאל סמוטריץ' וקוראים לכל חברי הקהילה היהודית הבריטית להראות לו את הדלת. חזור למטוס בצלאל ותיזכר כחרפה לנצח. אתה לא רצוי כאן", כתבו אמש בהודעת הארגון בתגובה לביקורו של סמוטריץ'.

    סמוטריץ' התייחס לכך הבוקר (חמישי) בריאיון ל'כאן חדשות' ואמר "התקבלתי בחיבוק ואהבה גדולה. לפי כמות ההזמנות יכולתי להישאר כאן שבוע-שבועיים. יש פה עניינים פוליטיים פנימיים, ארגונים ותיקים שעברו השתלטות שמאל פרוגרסיבי".

    לדבריו "יש לי ויכוחים ועמדות אידיאולוגיים. זו קבוצה קטנה שמשתלטת ומייצרת השתקה. הייתי פוגש אותם בשמחה, אני על כל פנים אוהב אותם". סמוטריץ' התייחס לגיבוי שנתן להם השר נחמן ש ואמר: "זה הרבה יותר כואב לי. שר תפוצות שהיה רוצה לחבר, היה מנסה להרגיע".

    שר התקשורת, יועז הנדל בחר לצאת להגנתו של סמוטריץ' ולבקר את הארגון הפרוגרסיבי על ההודעה המבישה: "לא כך ראוי לקבל חבר כנסת ישראלי שבא למפגש עם קהילות יהודיות שונות. גם כשיש מחלוקות, יש דרך להביע אותן. ומי שרוצה להשפיע על הפוליטיקה הישראלית, מקומו בישראל", כתב הנדל.

    במפלגת הליכוד תקפו את הארגון: "אנחנו דוחים לחלוטין את הציוץ הבוטה והמביש שפרסם ארגון הגג של יהודי בריטניה נגד ח״כ בצלאל סמוטריץ׳. בכך הם פוסלים ציבור גדול של אוהבי עם ישראל וארץ ישראל, אותם מייצגים נאמנה ח״כ סמוטריץ׳ והציונות הדתית.

    "ברור שהארגון הזה לא יתייחס כך לחברי כנסת פוסט-ציונים מן השמאל ששוללים את קיומה של ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. בושה".

    יו״ר ש״ס אריה דרעי הגיב: "הציוץ המביש שפרסם ארגון הגג של יהודי בריטניה נגד ח״כ בצלאל סמוטריץ׳ הוא בושה וחרפה ויריקה כלפי יהדות התפוצות, אוהבי תורת ישראל וארץ ישראל. ‏בצלאל ידידי, אל תירא ואל תחת".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      החוצפה אינה רק היחס לסמוטריץ', אלא היומרנות לייצג את יהודי בריטניה. יהדות בריטניה, ישיבות, חסידויות, וסתם יהודים טובים, מסתכלים בסלידה על הארגון הזה, של יהודים חצי מתבוללים.